Lucrăm în acest domeniu de ceva timp și așa cum am mai spus, auzim des tot felul de povești spuse de clienți. Unele pozitive din care învățăm, altele negative din care tragem concluzii și spunem “așa nu!”
La momentul actual pe piață sunt foarte multe firme de curierat, unele cunoscute, altele mai puțin. Cu siguranță este important să fii cunoscut pe piața de profil, însă depinde și ce fel de reputație ai. Poveștile rele circulă rapid din gură în gură și nu de puține ori clienții s-au plâns de servicii de proastă calitate sau de curieri neserioși.
Cert este că orice client își dorește să primească servicii de calitate pentru banii pe care îi plătește. Însă, nu întotdeauna sunt mulțumiți. Iată 3 lucruri de coșmar pe care le-am auzit și ne-am decis să le împărtășim cu voi.
Reputația unei firme de curierat
O firmă de curierat indiferent dacă este nouă sau veche pe piață trebuie să facă tot posibilul pentru a-și crea o imagine bună. Așa funcționează lucrurile de fapt în orice domeniu. Pe acest principiu aleg și clienții atunci când au nevoie de astfel de servicii. Dacă va avea o reclamă negativă, va fi destul de greu să mai aibă parte de încrederea clienților.
A fi rapid în acest domeniu este un atu competițional. Timpul este o resursă foarte importantă, iar dacă unii clienți trebuie să își modifice efectivul programul într-o zi pentru a putea primi un colet acasă și nu se întâmplă acest lucru, firma respectivă va primi cu siguranță o bulină neagră.
Am auzit povești de la clienți unde curierii erau neserioși prin faptul că spuneau că ajung la o oră pentru a lăsa coletul, iar acest lucru nu se întâmpla. Marja de așteptare trecea peste 2 ore, ceea ce este un lucru extrem de frustrant. Să pleci de la muncă în timpul programului ca să ajungi acasă să poți primi un colet la ora spusă de curier, iar acest lucru să nu se întâmple, devine un coșmar.
Colet primit într-o stare deplorabilă
Desigur, o reputație bună a unei firme de curierat prin atuul de a fi rapid însă nu doar despre asta este vorba. Degeaba curierul este rapid dacă coletul a ajuns într-o stare deplorabilă. Cutia ruptă și distrusă, iar conținutul numai poate fi folosit. Este un alt coșmar pe care unii clienți l-a trăit atunci când a apelat la o firmă de curierat.
Colet pierdut sau predarea altui colet
O altă poveste pe care am auzit-o a fost atunci când curierii pierdeau coletul. Nu este o sarcină ușoară să mergi la fiecare adresă să predai colete, mai ales dacă sunt voluminoase.
A conduce zile întregi din România-Anglia și retur pentru a livra pachete implică multă oboseală și stres, însă responsabilitatea este un atu important. A primi un alt colet care nu este al clientului sau a nu primi deloc coletul este o altă frustrare. Mai ales în cazul în care conținutul era important și trebuia să ajungă la client neapărat.
Așadar, noi am învățat din aceste povești spuse de clienți. Ne bazăm pe curierii noștri pentru că au acumulat experiență în domeniu și pentru că am evitat încă de la început aceste probleme. Lucrăm organizat, ținem cont de toate aceste aspecte, sunăm fiecare client în parte și ajungem la ora stabilită pentru a livra coletul.